فرم گزارش عملکرد و اطلاعات کتابخانه دانشکده علوم پزشکی سیرجان در نیمه دوم در سال 1404
-
پیگیری تمدید قرارداد نرمافزار کتابخانهای تحت وب آذرسا و انجام کلیه کارهای مربوط به آن، مراجعه و پیگیری مداوم با معاونت تحقیقات و فناوری واحد حراست و واحد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و واحد قراردادهای معاونت توسعه
-
بررسی و پیشبینی نیازهای کتابخانهها و پیشنهاد در تأمین بودجه سالانه و همکاری در جهت تحقق برنامهها، خرید منابع نظارت و پیگیری امور مربوط به خرید کتاب و منابع و سفارشات
-
پیگیری جذب بودجه 1404 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد
-
مدیریت، برنامهریزی، سازماندهی، هماهنگی، نظارت و کنترل فعالیتهای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشکده
-
برگزاری کارگاه آموزشی تهیه اسنپشات(حضوری) طی دو روز برای آماده سازی مستندات پایش برنامه عملیاتی
-
پیگیری و نظارت و تکمیل اطلاعات سامانه یکپارچه پایش برنامه عملیاتیHOP وزارتخانه
-
پیگیری و نظارت بر انتخاب شرکت جهت دسترسی به منابع و پایگاههای اطلاعاتی
-
پیگیری و دریافت مجوز جهت انعقاد قرارداد جهت دسترسی به منابع و پایگاههای اطلاعاتی
-
پیگیری قرارداد جهت دسترسی به منابع و پایگاههای اطلاعاتی
-
پیگیری جذب بودجه و پرداخت هزینههای کتب خریداری شده به ناشران
-
تهیه گزارشهای تفکیکی خرید منابع برای هر یک از ۱۲ کتابخانه زیرمجموعه
-
بررسی نیازهای پرسنلی و تجهیزاتی کتابخانه مرکزی و کتابخانههای تابعه و پیشنهاد آن به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه
-
بررسی و ارزشیابی برنامههای جاری و آتی پیشنهادی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه
-
نظارت بر اجرای فرآیند آموزش به صورت حضوری و مجازی برای اعضاء هیأتعلمی، کارکنان و کاربران
-
ارتباط با کتابخانههای اقماری و دریافت مشکلات آنها و راهنمایی جهت بهبود عملکرد
-
مکاتبات اداری با سازمانها، مؤسسات و کتابخانهها
بخش امانت
|
1404
|
خدمات میز امانت
|
تسویه حساب
|
راهنمای مراجعین
|
|
|
امانت و بازگشت
|
تمدید
|
عضو جدید
|
نرم افزار کتابخانه
|
جهت عضو
|
جهت جستجو
|
|
سه ماه دوم
|
35
|
12
|
6
|
9
|
3
|
6
|
|
سه ماه سوم
|
94
|
221
|
121
|
4
|
39
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
بخش خدمات فنی
-
ثبت دفتری، سازماندهی و آمادهسازی کتب چاپی جهت ورود به نرمافزار کتابخانه پارس آذرخش
-
چک کردن روزانه درخواست کتب و مقالات رسیده از طریق ایمیل و درخواست های موردی سایر کتابخانهها و گروههای آموزشی
-
برنامهریزی کارگاههای مدرسه تابستانه و هماهنگی با اساتید و مدرسین
-
انجام کارهای مربوط به وبینارها شامل مدیریت برگزاری وبینارها، تهیه فایل ثبتنام کنندگان، شرکتکنندگان، ثبت گواهیها، تهیه فیلم
-
بررسی شرکتهای واسطه جهت خرید و دستیابی به پایگاههای اطلاعاتی
-
انجام امور محول شده از طرف ریاست کتابخانه
-
همکاری با بخش فنی و میز امانت کتابخانه
-
آموزش همکاران و دانشجویان در بخش خدمات فنی
-
مرتب کردن ردهها و قفسهها
-
گزارش عملکرد
-
تهیه گزارش عملکرد سه ماهه اول1404
-
تهیه عکس جداول، ویرایش و بارگذاری عملکرد سه ماهه اول کتابخانه در وبسایت
-
-
دریافت لیست خرید کتاب واحدها (13 مرکز )
-
ورود اطلاعات مربوط به واحدها در اکسل و ورد
-
تهیه بودجه جهت خرید کتاب
-
خرید از ناشران مجازی بر اساس اولویتبندی نیازهای کتابخانهها
-
هماهنگی و پیگیری کتابهای خریداری شده از ناشران
-
دریافت کتابها و چک کردن آنها بر اساس فاکتور و لیست درخواستی
-
تفکیک کتابها بر اساس لیست درخواستی واحدها جهت ارسال به کتابخانهها
-
تهیه در خواست خرید لیست کتابهای هر واحد جهت امضا و تحویل به واحد مربوطه
-
وارد کردن اطلاعات لیست خرید در برنامه اکسل و ورد
-
.تهیه در خواست خرید و صورتجلسه جهت ارائه به بخش مالی معاونت پژوهشی
-
تهیه خلاصه سند و جمع مبالغ خریداری شده جهت تسویه حساب به بخش مالی معاونت پژوهشی
-
کپی از فاکتورها، فیش پرداختی، پانچ کردن، ضمیمه کردن فرم درخواستهای خرید، صورتجلسه و خلاصه سند جهت تحویل به معاونت
-
جمعآوری تمام امضاءهای مربوط به سندهای خریداری شده و در نهایت تحویل به بخش مالی معاونت پژوهشی جهت بررسی
-
اعلان گزارشات مربوط به خرید واحدها به سرپرست کتابخانه
-
همکاری با بخش امانت و فنی
-
مرتبسازی رده های مربوط به قفسه های کتاب
-
وجین و تعمیر کتابهای مربوط به رده های ذکر شده