چهار شنبه 19 اذر 1404

فرم گزارش عملکرد و اطلاعات کتابخانه­ دانشکده علوم پزشکی سیرجان در نیمه دوم  در سال 1404

  • پیگیری تمدید قرارداد نرم‌افزار کتابخانه‌ای تحت وب آذرسا و انجام کلیه کارهای مربوط به آن، مراجعه و پیگیری مداوم با معاونت تحقیقات و فناوری واحد حراست و واحد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و واحد قراردادهای معاونت توسعه

  • بررسی و پیش‌بینی نیازهای کتابخانه‌ها و پیشنهاد در تأمین بودجه سالانه و همکاری در جهت تحقق برنامه‌ها، خرید منابع نظارت و پیگیری امور مربوط به خرید کتاب و منابع و سفارشات

  • پیگیری جذب بودجه 1404 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

  • مدیریت، برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، نظارت و کنترل فعالیت‌های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشکده

  • برگزاری کارگاه آموزشی تهیه اسنپ‌شات(حضوری) طی دو روز برای آماده سازی مستندات پایش برنامه عملیاتی

  • پیگیری و نظارت و تکمیل اطلاعات سامانه یکپارچه پایش برنامه عملیاتیHOP وزارتخانه

  • پیگیری و نظارت بر انتخاب شرکت جهت دسترسی به منابع و پایگاه‌های اطلاعاتی

  • پیگیری و دریافت مجوز جهت انعقاد قرارداد جهت دسترسی به منابع و پایگاه‌های اطلاعاتی

  • پیگیری قرارداد جهت دسترسی به منابع و پایگاه‌های اطلاعاتی

  • پیگیری جذب بودجه و پرداخت هزینه‌های کتب خریداری شده به ناشران

  • تهیه گزارش‌های تفکیکی خرید منابع برای هر یک از ۱۲ کتابخانه زیرمجموعه

  • بررسی نیازهای پرسنلی و تجهیزاتی کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های تابعه و پیشنهاد آن به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

  • بررسی و ارزشیابی برنامه‌های جاری و آتی پیشنهادی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه

  •  نظارت بر اجرای فرآیند آموزش به صورت حضوری و مجازی برای اعضاء هیأت‌علمی، کارکنان و کاربران

  • ارتباط با کتابخانه‌های اقماری و دریافت مشکلات آن‌ها و راهنمایی جهت بهبود عملکرد

  • مکاتبات اداری با سازمان‌ها، مؤسسات و کتابخانه‌ها

بخش امانت

1404

خدمات میز امانت

تسویه حساب

راهنمای مراجعین

 

امانت و بازگشت

تمدید

عضو جدید

نرم افزار کتابخانه

جهت عضو

جهت جستجو

سه ماه دوم

35

12

6

9

3

6

سه ماه سوم

94

221

121

4

39

11

 

 

 

 

 

 

 

بخش خدمات فنی

 

  • ثبت دفتری، سازماندهی و آماده‌سازی کتب چاپی جهت ورود به نرم‌افزار کتابخانه پارس آذرخش

  • چک کردن روزانه درخواست کتب و مقالات رسیده از طریق ایمیل و درخواست های موردی سایر کتابخانه‌ها و گروه‌های آموزشی

  • برنامه‌ریزی کارگاه‌های مدرسه تابستانه و هماهنگی با اساتید و مدرسین

  • انجام کارهای مربوط به وبینارها شامل مدیریت برگزاری وبینارها، تهیه فایل ثبت‌نام کنندگان، شرکت‌کنندگان، ثبت گواهی‌ها، تهیه فیلم

  • بررسی شرکت‌های واسطه جهت خرید و دستیابی به پایگاه‌های اطلاعاتی

  • انجام امور محول شده از طرف ریاست کتابخانه

  • همکاری با بخش فنی و میز امانت کتابخانه

  • آموزش همکاران و دانشجویان در بخش خدمات فنی

  • مرتب کردن رده‌ها و قفسه‌ها

  • گزارش عملکرد

  • تهیه گزارش عملکرد سه ماهه اول1404

  • تهیه عکس جداول، ویرایش و بارگذاری عملکرد سه ماهه اول کتابخانه در وب‌سایت

  •  
  • دریافت لیست خرید کتاب واحدها (13 مرکز )

  • ورود اطلاعات مربوط به واحدها در اکسل و ورد

  • تهیه بودجه جهت خرید کتاب

  • خرید از ناشران  مجازی بر اساس اولویت‌بندی نیازهای کتابخانه‌ها

  • هماهنگی و پیگیری کتاب‌های خریداری شده از ناشران

  • دریافت کتاب‌ها و چک کردن آن‌ها بر اساس فاکتور و لیست درخواستی

  • تفکیک کتاب‌ها بر اساس لیست درخواستی واحدها جهت ارسال به کتابخانه‌ها

  • تهیه در خواست خرید لیست کتاب‌های هر واحد جهت امضا و تحویل به واحد مربوطه

  • وارد کردن اطلاعات لیست خرید در برنامه اکسل و ورد

  • .تهیه در خواست خرید و صورت‌جلسه جهت ارائه به بخش مالی معاونت پژوهشی

  • تهیه خلاصه سند و جمع مبالغ خریداری شده جهت تسویه حساب به بخش مالی معاونت پژوهشی

  • کپی از فاکتورها، فیش پرداختی، پانچ کردن، ضمیمه کردن فرم درخواست‌های خرید، صورت‌جلسه و خلاصه سند  جهت تحویل به معاونت

  • جمع‌آوری تمام امضاءهای مربوط به سندهای خریداری شده و در نهایت تحویل به بخش مالی معاونت پژوهشی جهت بررسی

  • اعلان گزارشات مربوط به خرید واحدها به سرپرست کتابخانه

  • همکاری با بخش امانت و فنی

  • مرتب‌سازی رده های مربوط به قفسه های کتاب

  • وجین و تعمیر کتاب‌های مربوط به رده های ذکر شده

 

انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-