سه شبه 2 دی 1404

فرم گزارش عملکرد و اطلاعات کتابخانه­ دانشکده علوم پزشکی سیرجان در نیمه دوم  در سال 1404

  • پیگیری تمدید قرارداد نرم‌افزار کتابخانه‌ای تحت وب آذرسا و انجام کلیه کارهای مربوط به آن، مراجعه و پیگیری مداوم با معاونت تحقیقات و فناوری واحد حراست و واحد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و واحد قراردادهای معاونت توسعه

  • بررسی و پیش‌بینی نیازهای کتابخانه‌ها و پیشنهاد در تأمین بودجه سالانه و همکاری در جهت تحقق برنامه‌ها، خرید منابع نظارت و پیگیری امور مربوط به خرید کتاب و منابع و سفارشات

  • پیگیری جذب بودجه 1404 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

  • مدیریت، برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، نظارت و کنترل فعالیت‌های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشکده

  • برگزاری کارگاه آموزشی تهیه اسنپ‌شات(حضوری) طی دو روز برای آماده سازی مستندات پایش برنامه عملیاتی

  • پیگیری و نظارت و تکمیل اطلاعات سامانه یکپارچه پایش برنامه عملیاتیHOP وزارتخانه

  • پیگیری و نظارت بر انتخاب شرکت جهت دسترسی به منابع و پایگاه‌های اطلاعاتی

  • پیگیری و دریافت مجوز جهت انعقاد قرارداد جهت دسترسی به منابع و پایگاه‌های اطلاعاتی

  • پیگیری قرارداد جهت دسترسی به منابع و پایگاه‌های اطلاعاتی

  • پیگیری جذب بودجه و پرداخت هزینه‌های کتب خریداری شده به ناشران

  • تهیه گزارش‌های تفکیکی خرید منابع برای هر یک از ۱۲ کتابخانه زیرمجموعه

  • بررسی نیازهای پرسنلی و تجهیزاتی کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های تابعه و پیشنهاد آن به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه

  • بررسی و ارزشیابی برنامه‌های جاری و آتی پیشنهادی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه

  •  نظارت بر اجرای فرآیند آموزش به صورت حضوری و مجازی برای اعضاء هیأت‌علمی، کارکنان و کاربران

  • ارتباط با کتابخانه‌های اقماری و دریافت مشکلات آن‌ها و راهنمایی جهت بهبود عملکرد

  • مکاتبات اداری با سازمان‌ها، مؤسسات و کتابخانه‌ها

 

تأمین منابع اطلاعاتی کتابخانه مرکزي

تعداد نسخ خریداری شده در3 ماه سوم سال 1404

تعداد نسخ منابع چاپی قابل امانت

281

9138

بخش امانت

1404

خدمات میز امانت

تسویه حساب

راهنمای مراجعین

 

امانت و بازگشت

تمدید

عضو جدید

نرم افزار کتابخانه

جهت عضو

جهت جستجو

سه ماه دوم

121

84

6

9

3

6

سه ماه سوم

205

221

114

4

114

11

 

 

 

 

 

 

 

بخش خدمات فنی

  • ثبت دفتری، سازماندهی و آماده‌سازی کتب چاپی جهت ورود به نرم‌افزار کتابخانه پارس آذرخش

  • چک کردن روزانه درخواست کتب و مقالات رسیده از طریق ایمیل و درخواست های موردی سایر کتابخانه‌ها و گروه‌های آموزشی

  • برنامه‌ریزی کارگاه‌های مدرسه تابستانه و هماهنگی با اساتید و مدرسین

  • انجام کارهای مربوط به وبینارها شامل مدیریت برگزاری وبینارها، تهیه فایل ثبت‌نام کنندگان، شرکت‌کنندگان، ثبت گواهی‌ها، تهیه فیلم

  • بررسی شرکت‌های واسطه جهت خرید و دستیابی به پایگاه‌های اطلاعاتی

  • انجام امور محول شده از طرف ریاست کتابخانه

  • همکاری با بخش فنی و میز امانت کتابخانه

  • آموزش همکاران و دانشجویان در بخش خدمات فنی

  • مرتب کردن رده‌ها و قفسه‌ها

  • گزارش عملکرد

  • تهیه گزارش عملکرد سه ماهه اول1404

  • تهیه عکس جداول، ویرایش و بارگذاری عملکرد سه ماهه اول کتابخانه در وب‌سایت

  • دریافت لیست خرید کتاب واحدها (13 مرکز )

  • ورود اطلاعات مربوط به واحدها در اکسل و ورد

  • تهیه بودجه جهت خرید کتاب

  • خرید از ناشران  مجازی بر اساس اولویت‌بندی نیازهای کتابخانه‌ها

  • هماهنگی و پیگیری کتاب‌های خریداری شده از ناشران

  • دریافت کتاب‌ها و چک کردن آن‌ها بر اساس فاکتور و لیست درخواستی

  • تفکیک کتاب‌ها بر اساس لیست درخواستی واحدها جهت ارسال به کتابخانه‌ها

  • تهیه در خواست خرید لیست کتاب‌های هر واحد جهت امضا و تحویل به واحد مربوطه

  • وارد کردن اطلاعات لیست خرید در برنامه اکسل و ورد

  • .تهیه در خواست خرید و صورت‌جلسه جهت ارائه به بخش مالی معاونت پژوهشی

  • تهیه خلاصه سند و جمع مبالغ خریداری شده جهت تسویه حساب به بخش مالی معاونت پژوهشی

  • کپی از فاکتورها، فیش پرداختی، پانچ کردن، ضمیمه کردن فرم درخواست‌های خرید، صورت‌جلسه و خلاصه سند  جهت تحویل به معاونت

  • جمع‌آوری تمام امضاءهای مربوط به سندهای خریداری شده و در نهایت تحویل به بخش مالی معاونت پژوهشی جهت بررسی

  • اعلان گزارشات مربوط به خرید واحدها به سرپرست کتابخانه

  • همکاری با بخش امانت و فنی

  • مرتب‌سازی رده های مربوط به قفسه های کتاب

  • وجین و تعمیر کتاب‌های مربوط به رده های ذکر شده

 

انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-